utorok 6. mája 2014

S.he eyeshadow duo

 Ahoj, dnes tu máme opäť recenziu, a áno, opäť to bude v spolupráci s dm. Pred niekoľkými týždňami som od nich dostala na testovanie toto duo očných tieňov od značky s.he. Musím sa priznať, že sama od seba by som si ich aby nezakúpila, pretože som skôr "paletkový" typ a s takýmito single tieňmi dobré skúsenosti nemám a skôr sa im vyhýbam.


Tieto tiene ma ale celkom príjemne prekvapili pigmentáciou, pretože aj bez použitia báze (použila som bázu od Essence) kryjú pekne - ja som nespozorovala takmer nijaký rozdiel - a nemusela som ich vrstviť.
Na pohyblivé viečko som naniesla svetlejší tieň a tmavší poputoval do záhybu oka.
Vľavo s bázou, vpravo bez.
Konzistecia nie je prášková, je takmer totožná s tieňmi v MUA paletkách. Na viečku sa s nimi pracuje jednoducho, keďže takmer vôbec neprášia, s blendením som nemala nijaké problémy.
Ako ste si už mohli všimnúť tiene sú v takej zlato-bronzovej kombinácii, povedala by som, že sú metalické, nakoľko obsahujú shimmer a miestami naozaj mikro trblietky - rozhodne nič matné nečakajte.
Jediná a dosť zásadná vec, v ktorej ma sklamali je výdrž, pri ktorej báza akoby opäť nehrala nijakú úlohu (pravdepodobne ju zmením, haha :D). Pre upresnenie - celé tri hodiny držali na viečku bez väčších náznakov porušenia úplne v pohode. Po tej tretej hodine to s nimi išlo doslova do záhybov. Viečko s bázou je na tom o chlp lepšie, no po cca 4 hodinách to nie je nič moc a dúfala som, že s bázou to bude aspoň tých 5-6 hodín, tie by som prežila.


Máte skúsenosť s tieňmi alebo inou kozmetikou od značky s.he? :) 

6 komentárov :

  1. Nooo, na to, že sú to tiene od značky S-he, tak pigmentácia aj výdrž docela ujde... Farba je to pekná. Ja osobne mám ale radšej matné tiene...
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oční stíny vypadají hodně dobře :))) I výdrž celkem ujde :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od S-he mám jedny tieniky, zeleno hnedé, ale výdrž tiež nič moc. Aj keď použijem bázu, tak výdrž sa nejak výrazne nezlepší. Farby veľmi pekné, aj pigmentácia slušná, len tá výdrž by mohla byť aspoň o niečo dlhšia. Hold je to kozmetika skôr pre mladé baby, čo s líčením ešte len začínajú a nemajú možno ešte také nároky na kozmetiku, ako niekto, čo toho vyskúšal už omnoho viac.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež mám jedny tieniky od S-he, ale Quattro v podobných odtieňoch a som s nimi spokojná. Malé, praktické, lacné, viac nepotrebujem :)
    GIVEAWAY o kozmetický balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné odtiene hnedej. Ja som taktiež dostala teraz nejaké tiene a zatiaľ ma nesklamali, tak uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku S.he znám a mám myslím od ní i nějakou kosmetiku ale moc jí nevyužívám. Souhlasím s tím že paletky jsou vždy lepší a člověk má větší výběr než u takových jednotlivých stínů :) Pěkná recenze.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...