piatok 9. mája 2014

Balea krém na ruky s vôňou papáje a cmaru

Ahojte :) Dnešná recenzia bude venovaná baleáckemu krému na ruky, ktorý mi prišiel zároveň s S.he tieňmi na testovanie. Myslím, že už som dávnejšie spomínala, že mám celkom suché ruky, a bez krému dlho nevydržím. Mojím obľúbencom je krém Nordic Berry od Neutrogeny, ktorý si neviem vynachváliť po všetkých stránkach. Jeden krém na ruky od Balei už som však mala, a preto som bola celkom zvedavá ako zmenu znesú moje ruky a čo im bude vyhovovať viac.

 Povedala by som, že tento krém má veľmi príjemnú konzistenciu, skôr gélovejšiu (porovnávam s Neutrogenou, ktorá je naozaj krémová), a naozaj ľahko sa rozotiera. Na čo som ale nebola zvyknutá je fakt, že sa dosť pomaly vstrebáva, respektíve zanecháva taký mastnejší film, čo rozhodne neoceňujem. :/
Pokiaľ si potrpíte na voňavé produkty, môžem iba odporúčať, pretože vonia naozaj úžasne, tak tropicky sladko. Hydratuje celkom slušne, ale nevydrží mi to dlho, po minimálne 1,5-2 hodinkách (bez umývania rúk) musím naniesť krém zase. Ako som písala vyššie, mám naozaj veľmi suché ruky, ktoré proste potrebujú niečo silnejšie.

+ príjemná konzistencia
+ dobre sa rozotiera
+ vôňa


- slabo hydratuje (v mojom prípade)
- pomaly sa vstrebáva


Vyskúšali ste už krémy na ruky od Balei? Ako ste s nimi spokojné? :)

16 komentárov :

  1. Ano já ho mám a vsakuje se rychle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno je to individuálne, teda určite hej, lebo ja mám fakt suché ruky, ty to môžeš mať opačne :) Bohužial, mne vyrába takú mastnejšiu vrstvu a pár minút fakt nemôžem nič robiť, ničoho sa chytať :D

      Odstrániť
  2. Vyzerá krásne:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neublíži a ani nenadchne :/
    Bola by som rada keby ste sa kukli na môj blog, prebieha giveaway http://bbizzzle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ho mám a keď už nič iné, tak tá vôňa je top!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešte som ho neskúšala... Som jednou z tých "štastlivcov", ktorí ruky suché nemajú vôbec.. Čiže si mažem ruky skôr tak zo zvyku a kvôli vôni týchto krémov na ruky.. Takže sa musím po ňom porozhliadnuť... :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti úprimne závidím teda, že s tým nemáš problémy :) Ale voní super, čiže skús :)

      Odstrániť
  6. Ten krém od Neutrogeny Nordic Berry chcem vyskúšať už dlho. :) A nad tým od Baley som tiež rozmýšlala, ale nakoniec som zvolila iný od Baley. A tiež to nie je žiadna extra výhra. :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neutrogenu Nordic Berry odporúčam! Je úžasný :) A tak tie baleácke aspoň krásne voňajú :D

      Odstrániť
  7. recenzia krému na ruky ... na to sme všetci čakali .....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty prosím ťa počkaj kým dostaneš rozum, potom komentuj, ďakujem.

      Odstrániť
    2. odpoveď hodná inteligentného, kultivovaného a slušného dievčaťa :)
      umenie je odpovedať aj na trápne komentáre slušne, ale tebe to asi nič nehovorí, škoda

      Odstrániť
    3. To menuješ správne :) Sama tvrdíš, že si napísala trápny komentár, tak nečakaj odo mňa, že budem nejako extra milá. A myslela som to vážne - troška porozmýšľaj, ja si nevyberám a ani nediktujem, čo mi pošlú na testovanie, a vyskúšať a recenzovať proste musím :) Keby si mi slušne napísala, na čo také si čakala ako článok, tak by to bola hneď iná reč :) Ja sa väčšinou správam k ľuďom tak, ako pristupujú oni ku mne. A práve som sa presvedčila o tom, že anonymom v niektorých prípadoch naozaj nemá cenu odpovedať, pretože si vždy nájdete a prípadne vymyslíte nejakú somarinu, ktorú si tu budete do kolečka obhajovať. :) Len toľko som chcela, pekný zvyšok večera prajem.

      Odstrániť
    4. Áno, každému sa dobre kecá ak je to anonymne, však? :) Nemám čas blogovať tak ako to bývalo kedysi, vieš existuje aj niečo ako osobný život. Bež si čítať blogy, ktoré sú lepšie, ich je milión, ja naozaj nepotrebujem psychicky narušeného človeka, ktorý sem chodí buzerovať a liečiť si vlastné komplexy.

      Odstrániť
  8. neskúšala som ich ale vždy som chcela lebo v ponuke majú fakt pekné vône ale tiež si potrpim na krémy ktoré dostatočne hydratuj takže neviem či to bude niečo pre mňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak potrebuješ naozaj dobre hydratovať, skôr by som kukla na tú Neutrogenu, ale toto naozaj božsky vonia :) A nie je to také zlé, kým si neumyjem ruky, dovtedy hydratuje slušne :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...