štvrtok 7. novembra 2013

Extravagantne


Dnes vám sem pridávam veľmi narýchlo iba dve fotky z môjho včerajšieho experimentu. Vzhladom na to, že som sa vrátila z autoškoly úplne naštvaná, vynervovaná a sklamaná (už ma nikdy nikto nedonúti sa rozbiehať s ručnou, fuj! :D), potrebovala som sa troška odreagovať a ako inak by som to asi spravila než líčením?

Malo to byť niečo na spôsob výrazných arabic eyes, fakt som sa nechala uniesť a popasovala som sa aj s umelými mihalnicami. Použila som z každej paletky niečo - Sleek Showstoppers, Zoeva 28 Nude, MUA Undress Me Too. Pery - Rimmel Moisture Renew 260 Amethyst Shimmer, nechty Rimmel 60 seconds 260 Funtime Fuchsia.
Linky nie sú zvyčajné gélovky, prišlo mi o niečo jednoduchšie použiť linku v pere od Collection 2000 Extreme 24 hour Felt Tip Liner. Srdcovka z Londýna. :)

Fotky sú neupravené, bez retušu bez ničoho, čisté originály, takže prípadné nedostatky prosím ospravedlňte. :) Behom víkendu by som vám sem chcela pridať aj nejakú upravenú verziu, pretože mi to trocha zožralo farby, znova.

Na záver mám na vás otázočku, ktorú som sa už raz (vo videu) pýtala - chceli by ste na takéto podobné líčenia tutoriály? Alebo aspoň nejaký postup vo forme videa :) Pre mňa by to bola taká menšia výzva. :)

21 komentárov :

  1. Zlatíčko, si nádherná so všetkým, čo na sebe vytvoríš ! :) Krásne ♥ Milujem linky, vieš dobre ♥ A takéto mám rada, hlavne pre nejakú príležitosť :) Aj bez retušu, sú pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo a nepamätám si, či som sa vyjadrovala alebo nie, ale určite by som takéto videá/návody privítala a určite nie som sama ! :)

      Odstrániť
  2. Na to že si bola naštvaná si sa s tým vyhrala excelentne. Ja som v poslednej dobe prišla linkám na chuť, takže sa mi to nehorázne páči!! A áno, ak na to budeš mať čas a chuť tak sprav aj tutorial, myslím že si všetky rady kukneme ;)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné výrazné líčení.. jinak upřímně tě lituju..já jsme kolikrát z autoškoly odcházela s brekem :D

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to super :))
    z ručnej si nič nerob, pohýnať s ňou neviem ani ja a to mám vodičák už pol roka :-DDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si krásna :) a určite áno.. návody by boli super :) teším sa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásné líčení! Hrozně ti sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow! ty linky jsou úžasné! :) držím palce do autoškoly, snad to bude příště lepší♥ já mám řidičák už pár let, ale na silnici mě nikdo nedostane!:D

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tohle se ti teda mega moc povedlo! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krááásne líčenie :) Rozjatd na učnej som aj ja strašne neznášala .. a od toho dňa, kedy sa ma to inštruktor snažil naučiť som to nepoužila :D
    tutoriály určite!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc ti to sluší.Líčení je vážně překrásné a ta dvojitá linka ♥ Prostě super :)
    Whoisperfect

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi ti to pristane :) A ten makeup je skvelý! :)
    www.sparkleoflipstick.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Také videá by boli super, určite sa do toho pusti. ;) A celkovo by si mohla pridávať tutoriály aj na ľahšie líčenie, skôr také bežné, čo sa dá nosiť aj na bežný deň, ale niečo s tými linkami by bolo super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Líčení je nádherné, hrozně se mi líbí ty linky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tak toto ti veľmi vyšlo tie linky sú úplne super :) ..a tutoriály by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty jsi tak šikovná! Opět úžasné líčení♥ A ty tutorialy ve formě videa by byly super :) Miluju tvoje videa!!!! :) :D
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. wowo, tá druha fotka je prefektná ! pekne si sa s tým vyhrala :) určite by som brala aj videovou formou taketo extravagantne ličenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pekne nalicena:)

    PS: Zapoj se do giveaway na mem blogu o printic fotky:) http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...