štvrtok 14. marca 2013

Líčenie s Essence Stay All Day 08 The Magic Must Go On


V minulom videu som spomínala že mám v pláne ho vyskúšať, a som nadšená. S tými krémovými tieňmi sa strašne dobre robí, držia a nemám im vôbec čo vytknúť.
Použila som už v nadpise spomínané
Essence Stay All Day, odtieň 08 The Magic Must Go On,
o zvyšok tieňov sa postarala moja Zoeva 28 Nude palette,
Essence Long lasting eye pencil, odtieň 01 Black Fever,
S-he khol kajal - biela ceruzka,
Maybelline Falsies Volum' Express Mascara,
Essence Eyebrow Designer, odtieň 04 Blonde.


Ešte sa chcem ospravedlniť za fotku, ale lepšia sa fakt nepodarila, vzhľadom na to, že Alice zožrala všetku fialovú a ostalo to šedé. Po dvoch minútach hrania a nastavovania filtrov to bolo ako-tak fialové. Nechápem, prečo jej tolko chutí papať farby! :D

5 komentárov :

  1. "Chutí papat barvy:D!!!"
    no vyzerá to skvele, upřímně celkom odvažné ličenie, ale važně podarené!:) a naviac milujem fialovu barvu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si stále neviem dávať poriadne očné tiene ! -_-" Neskutočne ma to štve :/ No nič no .. Okrem toho sa mi páči ten fialový tieň, strašne ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám aspoň odvoz zo školy zaistený, teda ak nepôjdem s kamoškou a bude dobré počasie :) Aspoň nejaké plus, ty vole ! :D

    Sneh by mi ani tak nevadil, v malom množstve, ktoré by sa rýchlo roztopilo a neboli by džaby, ale keď má do toho aj fúkať citujem "chladný arktický vzduch zo severu", je to na prd ! -_-" Dúfam, že si sa aspoň bola prezliecť ! :O :)

    Aj ja :/ Aj nájdem nejakú peknú a lacnú :) Už dlhšie rozmýšľam opäť nad nejakým číňakom, keďže kabelky z takýchto obchodov ma zatiaľ nejako extra nesklamali ;) Treba len pozerať a vyberať najvhodnejšiu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. za fotku sa naozaj ospravedlňovať nemusíš je skvelá a vyzerá to úplne super!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež mám "Essence Stay All Day, odtieň 08 The Magic Must Go On," ale musím povedať, že na tvojej fotke to vyzerá omnoho lepšie!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...